Sunday, October 25, 2009

SELAMAT DATANG..


Selamat datang ke blog kami dalam posting khas untuk produk kosmetik...
Kami menawarkan pelbagai kosmetik berjenama seperti MAC, LANCOME, DIOR, CHANNEL, BOBBI BROWN dan pelbagai lagi. Walaubagaimana pun buat masa ini, kami hanya menawarkan koleksi MAC dahulu. Untuk jenama lain, kami akan update anda kemudian. Harga di bawah adalah Harga Pasaran syarikat. Sekiranya anda ingin membeli dengan harga borong, minimum RM500 dan harga pengedar minimum RM300 sahaja.

Apa beza pengedar dan pemborong?

Bezanya pada harga, di mana pengedar hanya perlu buat minimum pembelian RM300 dan pada harga pengedar. Manakala pemborong perlu membuat pembelian RM500 ke atas untuk mendapatkan harga borong yang lebih murah daripada pengedar.

Kenapa harga pemborong murah dari pengedar?

Ini kerana pemborong membeli dalam kuantiti banyak maka pemborong layak mendapat harga jauh lebih murah lagi.
Harga yang kami tawarkan jauh lebih murah dari pemborong lain.
Anda boleh bandingkan harga kami.

*Kepada pelanggan yg di hormati,
Kami hanya menerima tempahan secara online sahaja. Jika ada sebarang pertanyaan berkenaan produk, sila email kami di captureniaga@yahoo.com/ SMS 012-2789535/ CALL 012-2789535.
Untuk melihat koleksi produk , sila layari website baru kami di http://borongcosmetic.wordpress.com/
Terima kasih.
NOTE :
Dilarang mencetak atau menggunakan sebarang gambar di dalam website ini tanpa kebenaran syarikat. Harap maklum. Kerjasama anda amat dihargai

2 comments:

  1. Blog Perniagaan yg bagus... tahniah!

    Jika ada yang ingin memohon lesen Kementerian Kewangan Malaysia, PKK atau CIDB, sila layari http://laman-usahawan.blogspot.com

    ReplyDelete